MALMÖ BEACH BY NIGHT

jo jag lever...
jag är i skåne, vackra, bästa skåne! Jag va på väg härifrån, nått hände och jag vände!
Hann förbi Värnamo iallafall på min "påvägvidaretripp", i Varnamo fick jag en tuborg nerkörd i näven av Emil och sen va festen igång och jag fick äran att ta del av dom populära Värnamodagarna. Bakis som ett djur dagen efter drog jag i mig två resorb och en treo och träffade upp fina Anna och drack kaffe :) Sen tog ja tåget tillbaka till Malmö...jag vet inte vad det är med denna stad, men den fyller mig med välbehag och jag får svår separtionsångest när ja åker härifrån...snart mitt fina malmö ska jag göra slag i saken och flytta till dig...inte nu men kanske sen,,,
Idag har jag tagit första doppet på hela sommaren i Lomma och käkat min första mjukglass för sässongen också (perfekt såhär lagom till slutet)

Just nu gör jag lite som jag vill...det tycker jag är bäst!
 
Jag hoppas min fina mamma och min fina syster har det bra på kreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback