JAG LÄGGER NER

Jag fattar inte vart denna jävla blogghysteri kommer ifrån..
"Gäst hos vakna med the voice denna morron har vi brunettberta som ska blogga live
jaha..nämen oj va spännande...sverige kommer inom snar framtid erövras och drivas av uppblåsta fjortisbrudar med attitydsproblem, som blivit kända genom deras bloggar, bloggarna där det delas med av spännande dagsepoker, du kan läsa vilken mascara som inhandlats på stan med fridisen, livet stora bekymmer hurvida dom ska ha utsläptthår eller uppsatt, är det kanske inte dax för en latte eftersom det är lattedieten denna vecka vilket innebär ett inttag av just bara latte! Kanske får du chansen att delta i frågestunden där du kan fråga allt...jag dör av förtjusning..
mongovardets videobloggar, där allt som sägs under dessa tiominuter framför badrumsspegeln är "aahmmmaa...de va nått ja skulle säga...aaahh hihihi"
Det värsta med det hela är att jag blivit en av dom som hjälper till att hålla dessa bloggar drivande...jag är en av dom som lite nu och då låter mig provoceras och lumma igenom dessa tomma meningslösa inlägg.
Jag hatar mig själv när jag kommer på att jag faktist läser skiten

Nu undrar ni varför jag har en blogg om jag hatar hela blogg begreppet...
det undrar jag också

Jag lägger ner...

Kommentarer
Postat av: Ems

Nej !!!!! tvärtom, bli en av dom där, så jag har nåt att göra i mitt liv som arbetslös.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback