LULLABIES TO MYSELF...

Sitter ihopkurad i soffan med tända ljus och CSI :) mys!

Jag älskar att det är höst, har börjar virka mössorna igen...så nu har jag faktist 5 st färdiga för försäljning för dom som är intresserade!

Jag har klickat hem lite schyssta grejer i helgen som jag hoppas kommer i veckan, en sviin snygg adidas jacka bland annat :)
Sen så har jag fått klocksjukan vilket innebär att jag vill ha typ alla klockor jag ser! Det finns så jävla mycket snygga ur!
Gillar min cheapo klocka svinmycket som jag hittade på götgatan i sthlm för 200 pix, den kan prata t.om ;)
Ska lägga upp en bild sen på den så får ni se!!

Nu ska jag krypa till kojjs

PIS!


Kommentarer
Postat av: cickis

jaaa lägg upp bild..ja vill se! I love klocks:)

2009-10-25 @ 00:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback