Energi



anja&cicki polarn något ni vill prata om..? haha!

till ber mig?söt!


vaknade nyss...tittade ut genom fönstret, och tro de eller ej men marken är inbäddad i ett ganska tjockt snötäcke, och det är så fint! Utsikten här helt underbar, blicka ut från vardagsrumsfönstret och man ser hela fjällen!snällla snö ligg kvar nu!
Idag är det långpromenad som gäller....ocb jag ska dra med systra mi ut! vare se hon vill de eller inte!

kära återsseenden nästa vecka...jag ser fram emot de så mycket! AH!

helgen har varit lugn, i fredas drack ja å kicko nåra bärs och spelade bort lite pengar på black jack! jobbade i lördas funkade jävligt bra faktist! igår kväll somnade jag framför shrek va svintrött, jossan va och petade på mig tusen gånger och tyckte jag skulle gå och lägga mig..va hel död! idag verkar de va storstäd på g, svinjobbigt!julpynt å skit!jag tycker inte jag behöver vara liiika delaktig i stöket eftersom jag faktist är gäst här *haha*! vet inte direkt om min mor håller med till hundra procent men iaf :)


roskilde

PEACE!
/nalu


Kommentarer
Postat av: Anja

hehe tyckte att d va dags att göra d nu efter allt...ja vill ju få en bra flygresa =P! Ja tror vi blev bönhörda. SAAAKNAARRR DIG!! sjukt mycket...:(! Kom hit snart annars kommer ja till Östersund o letar rätt på dig! PUSS

2006-12-17 @ 16:33:57
Postat av: idaho

snygg bild! :) kolla den på mitt senaste blogginlägg da... yeah! peace

2006-12-17 @ 20:28:16
Postat av: Towa

Hej =) nu hittade jag din blogg också, nu har vi bokat en resa till THAI =) wihoo... häng med nu =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback