hej!

ny dag, ny fredag på de! mys väder ute som de ser ut...lite solsken och så har det tittat ner några få snöflingar under natten som faktist ligger kvar på marken i väntan på fleer! Jag väntar på att vakna upp av att det är alldeles vitt på marken...men det verkar inte bli någon vinter i år dessvärre! Vad är det som är fel? Vi bor ju trots allt i norrland...där de ska finnas gott om snö...eller?
Kanske kommer sluta med att vi om några år kommer ha medelhavsklimat häruppe..springa runt i shorts å solbrillor på julafton (mardröm!) NEEJ! fasiken jag vill ha snööö!
Vart är världen på väg?

Rastlös är bara förnamnet på vad jag är just nu...jag håller på att dö av rastlös het....jag kan verkligen inte det där med att ta de lungt! lungt är ett tråkigt begrepp, jag vill ha fart och fläng....lungt kan ja ha det i graven om ens där! är jag hetsig? Jag gillar bara när det händer saker!
Nu har jag till och med (jag fattar inte detta själv) tagit på mig jobb i brist på annat, det kommer kännas jävligt gött sen i slutet på januari med mer klirr i kassan det behövs faktist! För en gångs skulle känns det jävligt bra å jobba...men det är bara för att jag vet att jag ska tillbaka snart, och att det inte är på tal att ta på mig nått ettårs vikariat eller dyligt!
Det känns bättre att dom ringer mig...än att ha schema...då har man möjligheten å säga..nej tack idag kan jag inte. Får se hur mycket kneg det blir över jul..?

Köpte två tidningar förut...en resa tidning, och jag hade världens tur för just den här månaden hade dom riktat in sig på just thailand å kambodja :) gjorde mig bara ännu mer bombsäker på att det är det som gäller!kambodja verkar hur grymt som helst! åsså köpte jag en åka skidor tidning...fan nånstans måste man väl få dregla över lite snö, och snygga skidåkare ;)!  dax för en åre tripp snart tror ja!


emelieånalu
Har träffat emelie både igår å förrgår, de va läänge sen!hur skoj som helst! vad jag tycker om dej gumman


saknar!        


Ha en bra freda gott folk!       

147976-29

/nalu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback