jag är glad

käkat tokgo mat med cissan och kicko! hur gott som helst och är nu hur mätt som helst!
varför lagar man inte god mat oftare..? man kan ju faktist inte leva på drickyougurt och varma mackor resten av livet!

ååh...såg mina änglar idag gjorde min dag! fasiken vad jag saknar dessa brudar! och jag längtar tills jag får träffa dom förhoppningsvis på nyår!! och cicki p träffar jag ju ganska snart iallafall :)! åh jag saknar jennifers bella och teho röst jätte mycket!man blir så glad!!

något annat jag blir glad av är att  IDAHO kommer hem snart och Ana Banana! shit pommes vad kul de ska bli! 

jag blir glad av att vara ledig...för första gången på läänge kan jag ta de lungt..andas lite, ta tid för mig själv! Kunna göra vad man vill på dagarna utan att behöva ha tider att passa, vakna till väckarklockor, stressa, jobba, men jag blir rastlös...så det är nog dax å börja jobba...om inte alltför länge.men de känns okej...helt okej faktist!

 det är jul snart! vart tar tiden vägen? man hinner inte med...jag förstår inte! kan man sakta ner den en aning inte så mycket men litte iallafall det skulle vara uppskattat!

ser fram emot så myycket just nu....kära återseenden, åka upp till åre, nyåår, nya äventyr i nya länder, sommar festival!

oooch jag blir gglaad över cissan! min galna cissan! thanx babe!

jag blir glaad över bra musik, spelningar!!

jag blri glad av er!

puss/nalu


147976-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback