jorden runt på....?

jag tänker på att åka tukk tukk (eller vad det heter) i thailand, trampa vin i frankrike, åka skidor i alperna, klippa får på nya zeeland, surfa i australien, uppleva indien, se japan, besöka buddhist tempel i kina, vandra på island, bila tvärs över usa, vinna pengar i lasvegas, trampa längs manhattan, sola i miami, bestiga ett berg eller två..kanske i sydamerika..argentina, brasilien, colombia, surffestivalen i biarittz, hoppa fallskärm, glassa på hawaii....jag håller på att bli galen, just nu vill jag vara överallt förutom just här jag är sjukt rastlös och har fått ont igen och jag kan inget göra!så jag fördriver min tid med att kolla upp jobb världen över, flygbiljetter priser, boende...det finns sjukt mycket jobb utomlands...telemarketing jobben blundar jag för!ska iofs nog jobba en månad i barca med det.....

cicki p ringde igår kväll!tacktacktacktack! du gör mig glad!jag saknar dej!jag saknar er så jävla mycket! sjuka med det är att jag gått och tänkt på just cicki hela dan åsså ringde hon just igår...måste vara nån sjuk tankeöverföring!hon kommer hem snart! 19 minsann! föresten så börjar ganska många ramla tillbaka till den här stan både den här och nästa vecka!temys på news, glöggdricka, myys! nu blire liv istan igen!

föresten så läste jag att timbuk ska släppa nu skiva i februari och turne väntar efter det.....innebär detta att en spelning på hultsfred tredje gången i rad blir av? *håller tummarna*, och eftersom promoe också har släppt nytt så borde han också köra på festivaltåget!
 föresten 70  dagar kvar till biljettsläppet :) HALLELULJA! tiden går fort!

jag vet föresten vad jag önskar mig i julklapp ett nintendo 8 bitars + supermario 2 å 3 och duckhunting spelen :)



jag saknar jennifers bella å theo röst :(

peace

Kommentarer
Postat av: susspuss

Hej Ems! Hur knallar det på? Dina reseplaner låter kanon, jag hänger med på road trip i amerika - kust till kust? Ses vi på tisdag kväll? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback