julklappsgnäll och återseenden

godagens!
ganska dålig början på dagen måste jag säga....förssovit mig ungeförsisådär en timma, så jag måste åka 5 i 2 för det är den enda och den sista bussen som går härifrån. Bilen är trasig, eller trött starta vill den iallafall inte  så lifta med mamma är helt uteslutet. Snacka om tur!

vet inte hur mycket pengar jag lagt ut på restidningar senaste tiden, jag vill överallt på en gång! Bara av att se alla bilder gör mig galen!

En grej jag har undrat över....(utan att låta som en sur bitter ensam halvdöd kärring) Varför framkallar julen denna jävla stress? Människor är som galna, springer kors och tvärs över hela stan med tjugetusen påsar från alla möjliga olika affärer. Är det verkligen det som är julen? Stressa från slutet av november till julafton (om man ens kopplar av då?). Jag har för längesen tappat det där med just julklappshysterin, för mig är julen något helt annat. för mig är julen den kanske enda gången som hela min familj samlas för några timmar, sitter ner äter go mat och umgås! Jag menar absolut inte att jag inte tycker om julen, för de gör jag, för mig är den verkligen betydelsefull just för att vi samlas!

Igår var det kära återseenden på hög nivå!Började med att jag träffade ANNA åååh :) och ylva å anna g träffade ja också :)! Vi drack varmchoklad inne hos anna som har min gamla lägenhet (gud vad mysigt hon har fått till den btw!) Sen gick vi upp på stan träffade helena och så sen träffade jag iiiida som jag har saknat den människan!Gick en sväng till och sprang på systrarna revelj!  monkis shit va kul de va å träffa henne :) i den vevan hann ja springa in i frida också lagom solbränd sådär :)
Nu känns stan levande igen!

NU ska jag ringa min chef och förhandla hur jag ska jobba över julen!

PEACE



ja så va de kirrat! jobbjobbjobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback