lycka

trodde allt skulle kännas bättre så fort de kom snö...OCH SÅ VART DE :)
snön gör mig lycklig...ni snöhatare får säga vad fasiken ni vill men om ja fick bestämma fick de gärna snöa mer..och mer...och MER :) Tack gud för en vit jul....för du låter väl den stanna..?


idag har jag inte gjort ett skit...eller jo dammsugit, spännande! och tagit på mig jobb över jul har ja gjort också...som man bäddar får man ligga brukar de ju heta!

Martin hade dragit med sig..ja vadå? ETT 8 BITARS! halleeelulja! Nu har ja kramp i alla fingrarna efter timmars spelanade...super mario 3 närmare bestämt (och ja jag klår alla mina syskon!) Lessnade nu efter min tumme började strejka..å göra svinont..fan när man var liten pallade man ju dygns spelande innan de gjorde ont (om de ens gjorde ont..)

imorrn ska ja jobba, så ja ska sova snart tänkte ja!

puss/nalu

Kommentarer
Postat av: anja

GOD JUL SÖTASTE EMMA!! love

2006-12-25 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback