musik

det finns en sak som alltid värmer, tröstar, piggar upp när man behöver det, så är det iallafall för mej..
MUSIK!
betydelsefullt som bara den!

juust nu!
*Air - Cherry blossom girl jag blir så lugn av denna låt...många anser nog den vara dryg men fy fan vad jag älskar!hela talkie walkie albumet är gudomligt!
*Saian Supa Crew - Feceps hiphop på franska!bra skit!okej...jag kan typ 5 ord på franska och fattar ingenting meen vafan! gillade detta crew ännu mer efter att ha sett spelning med dom! SJUUKT BRA!
*Sufjan Stevens - For the widows in paradise cissi som visade mig denna låt...har aldrig hört nått från denna snubbe, men så jäkla skön låt. typ det enda instrumentet är en banjo och det gör låten så speciell!
*
killers - mr brightside indie när det är som bäst! man blir så jävla glad av denna låt!eller jag iallafall!Hot fuss skivan är en guldklimp!
*Promoe - In the morning skönaste vakna upp låten!promoes nya är jävligt bra!

147976-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback