ojoj

skön dag. har inte gjort så mycket alls, typ duschat och städat lite, käkat en lussebulle....och nu har cissan kommit hem från jobbet!jaho!
snart kommer martin upp från sitt slit i storstan...stannar kanske inte så länge men endå! enda gången på året som hela familjen är samlad är faktist över julen!

sitter och grubblar över framtiden...vad ska man göra? en STOR del av mig vill resa se allt uppleva träffa nya människor men sen nu på senaste tiden har det dykt upp nån skumm del av mig som har fått för sej att den vill börja plugga....hallå!den där delen av mig har jag ingen aning om vart den kommer ifrån....inte den blekaste! jag ska iallafall resa mer nu innan sommarn!
seen KAANSKE det är värt å fundera liiite närmare på till hösten eller nått...eller vafan jag vet inte!

nu ska jag göra nått vettigt knata in till stan kanske!

peace
/nalu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback