holla!

tog mig en rejäl sovmorgon idag, vaknade halv 11 och det är mycket för att va mej, på senaste tiden har jag vaknat pigg och utvilad vid sisådär 8 snåret...? sov hos mamma å pappa inatt, och jag vaknade inte av kattracet som brukar köra igång vid 5 tiden, jag vaknade inte av min lillebrors hysteriutbrott som alltid inträffar vid kvart i 8 tiden då han kommer på att han håller på å missa bussen, och inte heller vaknade jag av lillasysters väckerklocka, märkte inte ens att hon klev upp och jag sover endå i samma rum...måste har varit jäkligt trött!
 
har försökt och slänga ihop en frukost, men inget lockar, jag hade mestaste av allt velat haft en maffig fruksallad...men nä, det som finns att erbjuda just nu är gröt och knäckebröd (okej då riktgit så illa är det inte men nästan)

nä nu...springtur eller slödö framför tvn?

piis/nalu


Kommentarer
Postat av: Mary bary

kladdkaka låter gott! Ja, men kom upp för tusan! Sofia kommer också hem nästa vecka, så jag blir nog i stan på fredag eller lördag, men kanske man kan samåka upp till åre igen? Slå en pling! Anja, hon halvt sov när jag ringde och sa att hon skulle ringa upp. Men jag vet ju hur anja är...Så jag får väl ringa igen och tjöööta. Inte okey. Men men. Pusselipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback