ny vecka

najs helg, bortsett från tandvärken och en gnutta rastlöshet så har helgen varit mys hemma hos mamma å pappa. trots att jag brukar klättra på väggarna efter en dag så har jag klarat en hel helg däruppe.
Igår hämtade maria å emelie upp mej åsså drog vi till lit å käka middag. Så kul å träffa elin,  känns som de va tusen år sen!
Har varit ute på långpromenad med marina, ida å jullan nyss, jätte skönt! Längtar till sommarvärmen kommer!!
Och ida å erik flyttar till åre idag, ser fram emot å se deras nya lägenhet!å inflyttningsfest ;)

imorrn ska jag jobba, jag som hade vant mig vid ledigheten!

hoppas ni mår bra gott folk!

piiis

Kommentarer
Postat av: idaho

jaaaaaaaaaaaaaaaahooooo

2007-04-23 @ 15:48:26
Postat av: Johanna

heeej... glöm inte bort att höra av dig.. ;) det där förslaget om en öl imorgon eller så som du hade, finns det kvar? isåfall är jag påååå! pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback