blä

usch..har en sån där dag idag, en så där dag då man inte orkar prata, dra på smilbanden, orkar inte vara omkring människor överhuvudtaget...
mycket som rör sig i huvudet och..nä jag orkar inte ta i tu med det heller idag
skulle väl egentligen pallra mig in mot stan och börja plocka och packa ihop saker i lägenheten men..nä inte idag.
Denna dag var det inte meningen att det skulle bli nått bra av tror jag, började med att jag vaknade av mammas panik röst...ett rör som sagt sitt i köket och orsakat vatten läcka i hela källaren, yey...eller.
Har haft mobilen avstäng..ja för jag orkar inte idag...men så hade jag den på i några minuter då jag behövde ett tel nr..jo vad händer då? telefonsamtal från jobbet...som jag pratat med MER än en gång och gjort klart för dom att jag INTE ska jobba mer innan jag drar....vad är det som är oklart?
Ja så är det idag....inge vidare med andra ord...kanske ska lägga mig med täcket över huvudet och hoppas på bättre humör imorrn.

vad är det för fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback