http://www.tjuvlyssnat.se

solsken :) dagen är betydligt mycket bättre än senaste dagarna. Har gömt mi uppe hos mor och far sen i måndags, och haft mobilen av största delen av tiden, så sorry allihopa men de va VERKLIGEN välbehövt!
Nu är batterierna laddade, nu gäller del bara å ta tag i allt som ska göras innan norge. En jävla massa står på ska göra listan..usch har aldrig varit ett planeringsfreak, men ibland måste man faktist rada upp de som ska göras annars glömmer jag hälften!
Största problemet är väl bilen som ska lagas, men tack och lov så har jag en bror som är duktigt på å grejja med bilar så vi får hoppas att det är lätt ordnat!

Ska pallra mig inmot stan snart..fan i helvetet att jag inte tog med longboarden...nu får jag gå *buuhä*
Ska träffa malin idag och kanske hänka på å kika på fotboll..lets see!

min nya favvosida e iallafall
http://www.tjuvlyssnat.se
tihi

Kommentarer
Postat av: Emelie

har ni fått jobb?? nyfiken ju! Saknar dig vænnen. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback