sladdprobem

hade verkligen suttit och fått till ett långt inlägg men eftersom jag inte kan sitta still så råkade jag komma åt någon sladd som gjrode att datorn tvärdog...hallelulja yippe yey så nu orkar jag verkligen inte knåpa ihop ett lika långt!
Men typ såhär..
olle har hjälpt oss med bilen nu, så de e kirrat, de va generatorn som sagt tack och gonatt så nu e den inlämnad!
har hunnit med massa packning (mest tagit reda på en jävla masa skit) Har kommit på att man samlar på sig sjukt mycket onödiga saker på kort tid!
Har till och med letat fram mina truckar som varit borta i tid och evighet trots att jag letat efter dom mer än en gång men idag så hade jag turen med mej hittade gripen på samma gång!två flugor i en smäll! nu är det bara å skruva!
Idag är det byebye utågng för helena, sista fest tillfället!koommer sakna!

Nu rå, ska diska sen ska jag smila in mig hos bror å tigga åt mej skjuts hem...jaa!



slänger in två klockrena bilder...säger verkligen mycket om hur årets hulta va :)

                                                       before
image150

                                                      After
image151




pis och lev väl

Kommentarer
Postat av: Erik

hahah. snygg före/efter. =) nu är du inlagd i mina "länkar"! fo shizzel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback