updatera mera!

Shit updaterar verkligen aldrig numera..bättre en gång ibland än aldrig right?
har hunnit med en hel del sen sist bland annat så har yran 07 passerat förbi, och JA jag har haft en sjukt bra yran vecka, sett det jag ville, hängt med vänner och inte jobbat en endaste lite skit dag :)
Jag fattar bara inte vart fan tiden tar vägen..!
igår gjorde jag btw min sista JOBB dag och för första gången i typ så gick jag med ett leende på läpparna till jobbet, så igår efter helenas jobb pass packade vi ner picnic filt, ljus vin, nötter och choklad och satt och myste i badhusparken, sen hann vi med en sväng på marite åsså!
norge närmar sig!

                                                                          Tack och lov för att flukta finns...
image139
                                                                 eller???

image137






LYSSNA Kanye feat, Daft Punk . stronger


pis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback