klarrt å bertatt

kort jobb dag idag, fick sluta redan halv 1 fast då började ju jag 6 imorse så de blev en del timmar vikket som :)
å i helgen blir de julpyssel med barnen på hotellet och jag och amanda har fått i uppgift å hålla i det:) pepparkaks bak å julgranhuggning och pynta :) så mysigt!och jag ska ha frukost på julafton :) vart jätte glad när ja såg det, ska också bli så himla kul!

gjorde för övrigt klart mitt värdskapstest igår :) yey!sista delen klarade jag till och med utan marcus hjälp!duktigt va?
så nu slipper man sitta och glo på hans fahlen nå mer...
är faktist bara jag i huset som kirrat det....förutom veteranerna då som gjorde de förra året! :)

igår va cilla upp å hälsa på oss, så himla roligt!har saknat henne!
och idag kommer ännu ett besök av anna :)!

och min rygg är fortfarande knas efter min fet kvadd i backen förra veckan :/ ska beställa massage tid idag tänke ja..så får man se om de blir nå bättre, gruvar mig lite faktist...

wersens ikväll kanske...

nä nu orkar ja inte skrva mer..


piis aut!
image184
ännu en fager bild som strålar upp min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: mandy

söööööööööööööööööt ;D
älska dig ja
ne gör du?
ja ja älska dig ja
:D

Postat av: cicki

Goood juuul go knul!

2007-12-23 @ 01:36:35
Postat av: Ida

nååååååååå :)

2007-12-23 @ 18:39:57
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback