wallmans

å shit nu är det fan nära till jul!fattar inte att de va första advent i söndags, tiden går så himla fort!Va på glöggmys i söndags på dippan å fick ett smakprov på wallmans showen, hur mysigt som helst!
Så hade vi introdag igår med wallmans också, jätte kul å träffa alla människor man ska jobba med i vinter.
Avslutade dagen med julbord å julöl :) tok mysigt, sen har vi blivit förälskade i bistro noir efter söndagen så vi hamnade där igår också..verkligen grymt hak!
Lyckade kvadda min hand i söndags vaknade upp med att ett jäkla ben typ stod rakt ut (ont som faaan!) så jag fick gå runt med nått blått skabb bandage hela dan...borde väl gå till hälsocentralen kanske...eh
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer...det händer så mycket här uppe hela tiden fart å fläkt jag trivs så jävla bra här...som de känns nu så vill ja fan aldrig dra härifrån tur att hela sässongen väntar :)
nä nu ska jag gå ner å hålla alla andra sällskap...det är kul för nu är det verkligen fullt hus här...calle flyttade in igår, najsnajs
!
piiiiiiiiiiis

Kommentarer
Postat av: ebba

Läs gärna inlägget om vikthysteri i min blogg. Hur kommer det sig egentligen att så många människor drabbas av ätstörningar? Vad tror du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback