en dag som denna

147976-13har fått nått fel, vaknar nästan varje dag (av mig själv) klockan 9. Det har typ inte hänt på väldigt länge! Är dock sjukt rastlös, usch jag blir verkligen rastlös så fort det inte händer nånting, har svårt för det där med att ta de lungt, va fan e de?
Men det finns alltid saker att sysselsätta sig med trots allt, har börjat damma av gamla skivor som jag inte lyssnat på på tusen år!Fattar inte hur mycket musik man faktist glömmer bort, men det är faktist roligare så när man väl hittar dom igen :) Just nu har jag hittat alla counting crows skivor, väcker så sjukt mycket minnen!

Har en bula i skallen (hyfsat oont :( )för jag slog i huvet i joss skrivbord inatt (igen) flyttade in till hennes rum nu, kändes roligare å sova där än i vardagsrummet är dessutom typ minusgrader där på nätterna.
Nu vecka igen...börjar äntligen hända lite saker i vårat jobbletande känns lättande!
Känns sjukt att det snart är dax å packa väskan igen, kommer bli svårt att packa, för egentligen har vi ju inte den blekaste aning hur länge vi blir kvar, jag har försökt å spika början på juni det känns lagom. jag hatar att packa...hade varit skönast å göra så att packa ner lite underkläder å en tandborste i en ica kasse...eller?

Är det dax att göa nånting av den här dagen...rota  och se om man hittar nått skoj i alla mina flyttlådor kanske?

Först ska jag ut och ta en springtur trots att vädret inte är på topp!



mysKanske ska göra som jossan katt har gjort dragit nått gammalt över sig, så mycket ville hon få ut av denna dag!

Ser jävligt skönt ut endå :)

Kommentarer
Postat av: syster

haha min katt är smartast

2007-02-21 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback