energin?

usch har en sån där dag idag. En sån där dag då man helst av allt inte vill kliva ur sängen och verkligen inte vill vistas runt folk. Depp dag helt enkelt. Jag kollar ut och ser en grå himmel, vart tog solen vägen?
Och ja vart tog energin vägen? Den som brukar finnas där, pepppepppepp. Önskar bara att jag kunde få tänka på annat än norge, har suttit nu hela morgonen och kollat runt, bemmaningsföretag, och blablabla.
Äsch jag kollade upp tågbiljetter nu också...känns som ett bra beslut att bara ta å sticka dit så, så blir det iallafall!

Igår var det 5 år sen farfar dog. jag kan inte förstå vart tiden tar vägen? 5 år.

Jag vet inte vad det är med mej just nu, min hjärna har typ kraschat ihop, kan fan inte tänka klart! Allt är en endaste gröt i min skalle, funderingar, planer, ångest och en jävla massa därtil.

Färdig gnällt! Dax att göra nått av den här dagen, drar ut å srpinger en runda, bästa sättet att rensa skallen.





 hjärta A just ja det är ju den dära alla hjärtans dag idag!




letade upp mitt cd case å hittade The Tough Alliance - The New school piggade upp lite i mitt mörker iallafall



Peace

Kommentarer
Postat av: elin

Nalu, ska du borja plugga pa komvux? annars tycker jag att du ska dra hit, det blir formodligen en ledig plats i lagenheten snart. Funderar du pa norge ocksa? jag ar sugen pa att aka till samma stalle som vi var pa sist till hosten igen....ska du med? pussokram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback