kallt!

nu är jag igång igen, jag och ylva har ringt, googlat och tillbringat tid på arbetsförmedlingen förhoppningsvis ger det resultat!
känns som det är dax å dra in litte kosing nu!

jag å cicki p va på bio igår såg...eh den med brad pitt, babel tror jag den hette! jävligt maffig film ingen sittatebakalutad rulle direkt!
usch.....snart drar hon låångt bort och länge! kommer S A K N A!
På onsdag ska vi ha hejdå utgång :)

Det är svinkallt här idag...och jag brukar vara köldtålig, vad fan har hänt? typ 20 minus! brr! Mankan nästan inte ens va utomhus utan att klä på sig typ allt man äger (okej lagom överdrift)

och denna jäävla årevm hysteriii..orka?

http://www.rockparty.se/content/festivalinfo/klara_artister.asp festivalsommaren känns inte lika långt bort efter att hultan gjort sina första artistsläpp. Jag vart verkligen postivt överaskad över timbuk ÄN en gång dyker upp och justice ser ja verkligen fram emot! 22 februari närmare bestämt är det biljettsläpp....
jag vet att det är bättre att köpa i tid än i otid, ida kanske håller med mej där! Allt efter våran lilla turne genom sveriges avlånga land fär två år sen, bara för att hämta upp en biljett som vi dessutom pröjsade myycket för..men det va lätt feting värt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback