Nostalgi!

147976-40vart har tiden tagit vägen? kollade igenom gammla kort. Alla fester, studenten fattar inte att det är 2 års sen nu (för det är det väl?) bilder på min och idas luffande, malmö, väcker alla jävla sjuka minnen, lyxhotellet i köpenhamn, umeå open, alla jäkla festivaler man härjar runt på...turkiet med ida, susanne å marre. alla yror! Alla spelningar! Shit! Tiden har verkligen gått fort. 
Mina och nilens bus:)

Fast man har hunnit med en hel del känns det som! Nostalgi Timmen är slagen!


147976-42


Hittade bilder från en poker kväll för länge sen, då jag och monkis drack 5 miljoner turkisk peppar shottar. Kvällarna på österäng, som alltid har slutat helt vrickat.
Urkult med memelie, då vi aldrig lyckade ta oss in på området utan strövade runt bland alla tält och drack vin.
Så jävla myycket roligt man har haft!

Festerna hemma hos mej och anna :)
Fan vad jag kommer sakna dom lägenheterna nu när ylva ska flytta ut ur den sista som är kvar.

Ja och vad vill jag säga med det här ?Jag är tacksam att jag har er vänner!Gammla som nya! Även fast alla så gott som är på olika håll och gör olika saker just nu. Så hoppas jag att alla laddar inför en fartfylld sommar tillsammans! För den ser jag fram emot!!!

Föresten det är dax och köpa hultsfredbiljjer snart :)student

Snart lämnar jag landet igen, inte lika långt dock. Till vårat grannland norge! Blir nog intervju nästa vecka (håll tummarna för meej) Hur fasiken ska man förstå vad dom säger? ;)

Måste hinna med och åka upp till brudarna i åre innan jag drar!
Om dom inte jobbar hela tiden :)?


Mitt tjockis finger som jag fick från bålmgetingen från lund!
Det svällde upp ännu mer!
aj



                               hade jag nämnt att jag saknar I D A så jävla mycket!?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket härligt inlägg :D hör av mig om singstar, ska snacka med felicity o så först o se vad hon har för planer :) skulle ju vara superkul att ses! PUSS

Postat av: ida

har jag namnt att jag saknar DEJ sa javla mycket!!!! vafan, ska du till norge????? varda??? jobba med vad???? beratta!!!!! du, tankte om du kanske kunde kopa hultan biljetter at mej a erik????? kan satta in pengar pa ditt konto!!! PUSS

2007-02-23 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback