pRomOE


147976-2
På tisdag blir det jobbintervju, snackade med norge idag, får jag jobbet börjar jag utbildningen den 5 Mars känns sjukt nära!

Och tro fan att PROMOE kommer och besöker staden slutet på april, och gissa om jag ska göra allt för att lyckas ta mig ifrån!

Helgen då? Ska låna kickos ps2 och så ska vi ha singstarförfest å dricka cava :) fira vårat jobbframsteg!hallelulja!

bakade en kladdkaka förut, eller det skulle väl bli kladdkaka...jag vet faktist inte riktigt vad det är med mej och matlagning/bakning för jag är helt jävla värdelös på dett! Kan iofs bero på att jag vägrar använda mått utan häller i så mycket jag tycker ser bra ut...hm kanske hade förklaringen där haha! Vart  varje fall inte kladdkaka utan typ sockerkaka!Misslyckas alltid i köket.
Det enda jag kan fixa är drinkar (mina framtida barn kommer ju må bra...eller)

Timbuktu - karmakontot  ooja!

peace

Kommentarer
Postat av: Mary

hallo dy! Norge nästa? när, var och hur åker du? Jobb? Kom upp till Åre först va! Tredje gången gillt. Promoe- nice. Ska bli gött. puss o puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback