yo

M å n d a g.  Veckorna går i en jäkla speed, fattar inte vart tiden tar vägen... ?
Fint uppvaknade idag telefonsamtal från försäkringskassan, fattade typ natamakara av vad hon sa....men det va nått med sjukan i spanien iallafall att det va kirrat...typ.

Dagen då...solen skiner. Ska idag ta mej i den där förbannade jävla kragen, ja försöka iallafall, lite arbetsförmdelings tjaffs (börjar höra till vardan nu), ringa å fixa lite jobbdagar....ah va typ de.
Eller jo snöra på mig springskorna tänkte jag göra snart...fan jag har överskottsenergi idag!

Jag längtar efter festivalsommaren nått så sjukt mycket!

roskilde


PIIIIIIS!

Kommentarer
Postat av: IDA

naaaaaa finaste bilden!!!! ja langtar ocksa sjukt mycket till festivalsommaren! snart dags att kirra biljetter till hultan, yahoo!!! fan skit i arbetspisset och kom ner till oss!!!! saknar dej uttabasatan! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback