2006

i brist på annat gör jag en helena/suss/maria och sumerar mitt 2006


* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
va på roskilde festivalen, flyttade till barca
 
*Vilka länder besökte du?

norge, danmark, spanien

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
yran veckan 2006. det vart en av dom bästa veckorna på hela året :)

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
snow med RHCP sjukt mycket minnen till den låten och pink floyd med wish you were here

* Blev du kär under 2006?
på god väg...

* Vad gjorde du på din födelsedag?
jobbade, käka tapas å drack öl

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
om jag jobbat mindre..

* Hur höll du dig från att bli galen?
ja tror ja blev galen några gånger faktist...

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
svårt...för jag har träffat så jävla mycket nya människor detta år....massa pärlor :)

* Största höjdpunkten på året?
festivalerna

*Bästa jobbet?
eh..?

*Årets resa?
baarca!

*Den roligaste utgången under året?
Alla spontanutgångar...som slutat helt galet!

*Årets värsta dag?

sjukan i barcelona

*Den sjukaste dagen i mitt liv?
?

*Årets lyckodag?
när jag såg att det fanns 8000 mer än vad jag trott på mitt konto...just då jag behövde pengar!

*Det som man aldrig trodde skulle hända?

att jag frivlligt tog på mig högklackat

*Bästa kyssen?
sånt avslöjar man inte! men jag vet :)

*Dagen du var nära på att ramla ihop av rädsla?
...men lagom rädd va ja när ja låg inne på sjukan och läkarna börjar gaffla om tumör och dylikt....jag i min 40 gradiga feber trodde jag skulle ramla ihop och dö vilken sekund som helst!

*Dagen jag grät som mest?
återigen sjukan i barca....ont som fan och ville bara hem
 
*Bästa husfesten?
tycker jag å anna har lyckats ganska bra med våra :)haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback