drömmar

en sån sjukt fin dag idag. Solen skiner och det är rätt värmt ute (jag tror faktist det är varmare ute än inne).skönt å komma ifrån den märkliga vintern hemma, för mig betyder vinter snö!massa snö, att se januari helt grå och trist känns hel konstigt! Vart är världen påväg?

Vårat kollektiv består nu iallafall av en hel drös göteborgare, en skånig och jag den så kallade norrlänningen, känns helt okej och va en minoritet, haha! glömde nämna att ett stort tvättmonster bor här också (sizen på tvättberget är inte å leka med!)

jag har kommit på att livet är jävla gött endå :) Ena dagen sitter man i sverige (jävla gött de me) å andra dan sitter man nere vid havet i barcelona.....imorron då? italien?london? ingenting är egentligen omöjligt det enda som kan göra det omöjligt är du själv. vill man något riktigt mycket så går det, det beror helt på hur mycket du kämpar för det, viljan kan ta mig hur långt som helst! Jag gillar faktist det att jag just nu inte vet ett skit om framtiden....det enda jag vet är att jag ska vara här månaden ut, sen finns det så jävla mycket jag vill och som jag ska göra!
Mitt liv handlar mycket om spontanitet, det finns väl både för och nackdelar med det...men jag gillar de. Min absolut värsta mardröm det är att sitta där på hemmet när jag e 90 bast å gnälla å va bitter över saker jag aldrig gjorde, bitter över att livet inte blev som jag ville. För det har jag sett, jag har sett sådanna människor som har velat men aldrig vågat. dom som följde andras drömmar och inte sina egna. Jag vill inte bli sån. Jag ska inte bli sån!


Kommentarer
Postat av: Ida

bra skrivet! och så sant

Postat av: Ida

kolla bilderna på min blogg=)

2007-01-09 @ 15:23:14
URL: http://idahooo.blogg.se
Postat av: Sussi

Släpp aldrig drömmarna!
Ja det var rkt synd att vi aldrig kunde träffas, men ja - du är alltid välkommen till övik!
Berätta, hur har du det?

2007-01-10 @ 00:55:46
URL: http://www.rufsig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback