du är vad du lyssnar på...?

försöker memorera lite av vad jag pluggat in på min mp3...
sage francis - the cure  
jedi mind - blood in blood out 
justice vs. simian - we are your friends
promoe - headache
the killers - mr brightside 
the smiths
- william it was really nothing
jack johnson - flake 
rhcp - snow
pink floyd - wish you were here
dead preez - sharp shooters
Saian Supa Crew - Feceps
kanye west - all falls down
nirvana - polly
strokes - last nite
immortal technique - (låt som jag ej kommer på vad den heter men som e grym)
timbuktu - ta de lungt
ryan adams -sweet carolina
sufjan stevens - for the widows in paradise

ja kanske de...?


nu ska ja sova!
peace

 


Kommentarer
Postat av: Chip

Hej min snuttiga naluu..
Sitter här i bäddsoffan med en kopp kaffe i handen o tänker på dig. De känns jätte ensamt o tråkigt att du inte e här längre.har ingen energi utan dig. Hyllan har sovit hos brian idag o jennifer e borta? Undrar vart hon e?? tjejerna sover o skabbet sitter brevid mig. Kan de bli tristare?? Just de ja, vädret suger. Du glömde din bikini o den där skjortan du aldrig använder för alldeles för mycket pengar. lägenheten e lika skitig som vanligt. Dynga ner mig med hyllan på jambooree igår, fick skumpa o shoot flaskor o satt me djerna upp i deras bås. sen va brian o hyllan att göra en dejavu,taxi,lägenheten av med mina kläder på med mys o bädda om mig...usch dålig vana de där. Hoppas ialla fall att du har de bra där hemma o kramar alla din nära o kära en massa. Önskar jag också hade kunnat göra de. Ville nog mera säga att jag saknar dig som en liten vilse chip o önskar att du vore här varje gång jag har blinkat klart. Usch nu blir jag alldeles tår ögd. Glöm mig inte... ta hand om dig o va alltid rädd om dig. Ok?! Tusen pussar från lille chip
ps.Dario har inte hört av sig de aset. ds

2007-01-28 @ 17:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback