FRAMMEE

lååång dag idag.....sjuukt lång!jag har faktist inte sovit på sisidär tvåtusen timmar! började med att ja hade flygbuss å passa 4 imorse skulle egetnligen ha tagit buss till cenralen men efter lite eftertanke så blev det taxi och de va de värt. Anna å ja kröp ihop oss under hennes täcke och pratade och kika lite på tv till ja skulle åka. På bussen var jag så trött att ögonen sved...så jag somnade till och så var vi framme på skavsta (så fort har de nog aldrig gått å ka buss nånsin!) checka in och satt å va helt apatisk, trött som ett as!
har varit mycket blandade känslor att åka tebaka just eftersom allt tjaffs de blev om allt, men nu är allt löst.
Det första jag ser när jag kliver av bussen i bacaelona e två skatare...och då kände jag mig sjukt hemma igen :) Skönt som fan å träffa alla!synd bara att cissi  å mikael åker imorgon :(
nyss kom gabbi :) kul som fan de me! ikväll ska ja stanna hemma alla andra verkar ska gå ut, men ja pallar inte...ska kanske slänga på en film å somna till.
Jag ska kolla upp cross åkning imorron...se om de e nån som vet nått shcysst ställe, å kolla om surfshopen e öppen ska ja också göra !fast ja ska sova bra nog länge!ta igen lite sömn!
Å gabbi hade med sej filmer ner..nilecity å grejer :) YES!
 
nu ska ja kika film!

pussåpeace
147976-36


Kommentarer
Postat av: Ida

DE DÄR skulle man kunna kalla peace i öuga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback