gott nytt år för fan :)

härlit, nytt år! nya friska tag!
nya möjligheter...ett helt nytt underbart jävla år helt enkelt!

nyår tillbringade jag i åre med en hel drös underbara människor! hamnade på dippan i ett brathav men de gjorde ingenting..för så länge man gör det bästa av situationen så blir det så grymt jävla kul iallafall!
vänner!taack för en förjävla bra kväll!

Och ja sumering av 2006...det har varit ett år fyllt av mycket...fyllt av skratt, galenskap, nya vänskaper, lite tårar, lite kärlek, jävligt mycket lycka :) jag har haft ett bra 2006, jag har lärt mig mycket om mig själv...lärt mig mycket om andra. Så ja tack och hej 2006 och hejhejhej 2007
Nått jag ska tänka på 2007....?
inte en till sönderstressad sommar!

På månda drar ja tillbaka till brudarna i barca :)

puss/nalu


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv för en härligt rolig nyårskväll! Lycka till i Barcelona

2007-01-02 @ 22:41:05
Postat av: Anja P

hoho??!?! vaddå kommer du på måndag?? har du bokat??Puss

2007-01-03 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback