hallååå

efter dessa mysiga dagar i huvudstaden e de dax å bege sig till barcelona! min flygbuss går även klockan 04.00..... ja ni såg rätt!4!
hitta även värsta snygga wct jackan idag på en second hand affär (ida du skulle ääälska!) ville bara säga de!

nu ska vi käka hejdå middag!
hejdhejdå


och ida min ida! jag saknar dej som F A N! känns helknäppt å sticka nu...hade behövt träffa dej myyycket mer! men ja kommer tebaka snart! du är mer än välkommen ner å hälsa på!
pussåepeace


147976-11

lägger in lite bilder som ja snott från helenas å banans cam...enjoy :=)
mongoja
muppbanananalujaghelena å anna147976-40
denna bild kommer ju iofs inte från deras kamera men det här e kanske min favorit bild nånsin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback