home sweet home

nyss kommit hem från efter ett par dagar i stockholm.
Har haft sjukt mysigt därnere, ätit god svensk mat, sovit ut, köpt tjejskor (även jättesköna), hinkat bira med bror. träffade cissan också, min fina cilla!Hon fick sin present david hasselhoff spungebob  asball :D. Cissan du sätter verkligen ett leende på mina läppar!
Nu e jag hemma hos mami å papi. och hur mycket jag kan gnälla över denna stad, så trivs jag sjukt bra här endå....den känns när man har varit borta härifrån ett tag, att det verkligen är hemma. Så jag stannar kanske två månader nu iallafall, eller tills jag blir för rastlös ;)
Sjukt mycket snö här, fattar inte vart de kom ifrån..? va ju ingenting när jag åkte härifrån! Men det tackar jag för.

Hade övervikt när jag flög hem med muppapadumfan ryan air. övervikts helvetet kostade mer än biljetten!! MORR!Jag tror nu stenhårt på att ryan air inte lönar sig....ALLS! Lågprisflyg....?
var nog den värsta dagen i hela mitt liv, den lördan när jag flög hem, jag mådde sååå dåligt. Just eftersom jag inte sovit en blund och drack min sista öl/shot/drink va de nu va vid 6 tiden och åkte från lägenheten vid halv 7, kom till bussstationen lagom onykter..hm
Vart iallafall en mysig sista dag i barcelona, jag och chip vandrade ut på stan ganska tidigt, käkade frulle och köpte starbucks kaffe, sen på kvällen gick vi å käka såå god mat och jag fick den största ölen jag någonsin sett (typsisådär en halvmeter hög och en halvmeter bred....på ett ungefär ;) )
Sen drog vi till min nya favorit bar ryans :) . Jag började snacka med nån snubbe som visade sej vara barägaren! så sen drack jag hyllan å chip gratis hela kvällen :) Schyrrans sa vi å drog vidare....hinkade i oss ännu mer gratis dricka på portan! Och tomo fixade iordning den absolut största och klarrödaste drink jag sett...med några tomtebloss så såg det ganska fint ut....men den smakade inge vidare...typ t röd!
Btw så fick jag fick en assnygg volcom tischa av brian :)
Ja de va typ de....

Jag är hungrig så nu ska ja käka å ringa ida!

peace


                                                                                    Ida, elin å jag

idaaa,naluu,elyyn
har snott en nyårs bild från ida....checka in hennes blogg så finns det massor mer!

Kommentarer
Postat av: Cissan

Åååå søta du.. Det værmer, du sætter ett leende på mina læppar också!! Syns snart hoppas jag.. Ta Ida o pallra er ner ;)

2007-01-31 @ 16:15:29
Postat av: idaho

ååå vad fina vi är! puss

2007-01-31 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback