storstädning

jag hatar å packa, särskilt när man inte får plats med allt man vill få plats med :(, väskan känns redan svinatung å jag har inte hunnit packa ner ens hälften...*morr*
storstäd i lägenheten. skoja vilken skillnad, man känner typ inte igen sig, all disk är diskad, alla kläder i garderoben..haha
Det lönar sej å städa jackfickor också...vet att alla säger att jag har så mycket skit i mina fickor men här är anledningen varför...man blir postivt överaskad när man exempelvis är jävligt röksugen och stoppar ner handen i jackfickan och upptäcker att man visst har en cigg kvar i det där paket man trodde va tomt, och att man dessutom stoppat ner en 5euro i paketet (passar sjukt bra just idag!) dessutom hittade jag en svensk 50 lapp och ett halvt tuggummi  (inte illa!)
Ska börja städa mina jackfickor oftare....borde städa min väska också kanske gör storfynd där med :)
Så alla ni som tror att jag bara har skräp i fickorna...näääääerå!

Har nyss druckit en feting kopp med gevalia kaffe (tackar kalle), kanske får mer energi att packa klart väskhelvetet nu....

Gissa kylan här nu då? typ igloo kallt jag fattar inte hur det kan va så kallt bara för några dagar sen låg man och solade...så varmt är det iiinte nu tro mig!Känner mig ganska trygg här med en filt runt om mig!
 
Imorgon blir de verkligen hej då dag...då jävlar ska ja ta med mej brudarna till min nya favorit bar, sjukt billigt 50 cent shotten å 1 å 50 för en stor öljäkel (weeee)  inte illa!
Tror de blir manolo en sista gång också!

Jag får lön imorrn :)

nu kommer chipp snart tillbaka måste göra mig iordning och packa de sista

puss puss

Kommentarer
Postat av: idaho

haha, säger ju att du har en massa skit i fickorna! fast okej, den här gången va de ju bra grejer.. aja, ses snart! jag längtar! peace

2007-01-25 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback