u d a t e r i n g

dax å updatera lite tror jag!
fått besök i torsdags minsann, jossan å anna! jätte kul!som tyvärr lyckades komma hit medans jag är pangförkyld, har flängt runt med dom med min feber och min hesa röst men det har funkat ganska bra med tanke på vilket skick jag är i. Nu står jossan, anna å chipp å steker pannkakor, luktar så gott :) någon utgång tror jag dessvärre inte att det blir idag, jennifer tvingade i mig alvedon och nån vitamintabeltt innan hon gick och jag tror faktist att det funkade lite!

har suttit och läst idas blogg, ni kan inte förstå vad jag saknar denna människa. I vår är det dax får ett idaho å nalu äventyr tycker jag!det va länge sen!

barcelona har gett mig så mycket, kommer kännas konstigt att flytta härifrån, som det känns just nu så är det hemma. fast nu har jag fått för mig att det är dax å göra något nytt, även fast det innebär att flytta tillbaka till sverige!plugga? resa vidare? finns många vägar, det är nog mest valet som är kruxet i det hela!

imorgon blir det kultur dag, lite sagrad de familia (aldrig fattat poängen med den men iaf), parc guell och åka upp till montjuic kanske...jag ska bli den bästa kulturguiden!vänta bara!

adios


Kommentarer
Postat av: IDA

åh vad kul med bilder, du är så fin! fan tror inte ja hinner med barcelona, fan jag hade verkligen velat det! men jag är ju så dum så de är inte förräns i sista sekunden ja kommer på att ja ska åka.. men vi ska till åre imorn och åka lite skidor, de ska bli skoj! vad sker när du kommer hem? mellanlandning typ ?=) saknar dej mega iaf! ses snart, puss & kram

Postat av: Syster

Emma, jag saknar dig:)

2007-01-22 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback