din mamma

fredag. vaknade imorse med en ond hals, jävla halsmandlar som aldrig blir riktigt bra, dax å plocka ur skiten!
så de vart inge jobb för mej idag, nu sitter jag hos mami å papi, får riktigt mat idag less på att min spis är pajj, har left på sallad i flera dagar nu, och ja jag är less!
För övrigt så har min telefon börjat spöka igen, den vill helt enkelt inte vara med längre, och ja det är väl dax att se sej om efter en ny!det är inte första gången den där har strulat!

Johanna jag saknar dej! faktist ganska mycket också!

sundsvall imorrn! :) oowiee!


lite bilder jag laddat upp men aldrig lagt upp :)
image124image125image126image128image129image130


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad jag saknar dig denver!!

2007-07-08 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback