Leon sjukan, lite gatufest och sånt...

passar på att uppdatera bloggen nu när jag (för en gångs skull) har tillgång till dator..
så ja nått nytt som hänt? har hunnit med en vända till sundsvall, gatufesten minnsann. Jag, cicki, åsa och maria packade in oss i mammas vackra saab och drog iväg, åkte hem till johanna och käkade middag och förfestade, sen åkte vi taxi ner med världens gladaste dansk :), jag hade ingen koll på vilka som spelade, utan bara att timbuk skulle spela vid elva tiden, jo just de elva tiden när vi börja lunka fram inne på området i jakt på nått najs öl tält råkar jag höra skånsk skönsång lite längre bort, jasså jaha började han spela redan halv 11. Men vi hann se jävligt mycket endå!sen tillbringades resten av kvällen inne i ett öltält, najs kväll iallafall :) Dock mindre kul med punkteringen på bil jäveln!
Åkte på Leon sjukan i fredags också, å den satt i tills i söndas kväll, spytt och haft feber! blää!
Och igår tig jag emelie å monkan en tripp till nilen i östboda. Käka middag å grejjer, rikitgt trevligt. va ju inte igår man träffa elin! har dock 500 tusen knott och mygg bett från igår!
Stråk dax på fredag...förstår ni hur fort denna sommar har gått?  det är redan slutet av juli, och yippe yey jag har knappt en månad kvar att jobba:) 

                                    Just nu längtar jag efter att en vacker sol ska dyka upp på en klarblå himmel!

sol

justice ooja!

Kommentarer
Postat av: suss

men usch, säg inte att sommaren snart är slut. jag har inte ens hunnit bada i år, förutom ett litet dopp på natten vill säga. Hoppas du kryar på dig!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback