chill out

skön helg än så länge. tillbringade fredagen tillsammans med ida!shit denna människa mår jag så jävla bra när jag är med! tog en fik med marre å fick träffa hennes 2 veckors bäs elias. söt!
drog till lit och käka middag, kollade på alla idas nya kläder, och jag fick jag med :) min efterlängtade pizzaap tröja som jag trånat efter i tusen år och ett schysst zooyork skärp :) aah!
jag är så jävla glad att hon e hemma! har suttit hela morgonen nu och kollat på gamla kort, old times, yror flera år tillbaka, festivaler, student, och roadtrips! 
fick skjuts nyss av erik å ida till aspås, där jag sitter nu och väntar på att tvättmaskinen e klar sen ska jag dra in till stan å träffa monkis hoppas jag!

och hultsfreds biljtetterna är kirrade nu! känns sjukt skönt! jag längtar så jäkla myycket!

promoe den 13 april hallelulja


Kommentarer
Postat av: idaho

NAAAALU.... hej! :)

2007-04-05 @ 12:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback