hej

så var det måndag igen. har haft en sjukt bra helg faktist. började med fredan med middag och vin hemma hos frittimon, mys! lördagen vart häng med grabbarna, drack öl och spelade wiii :) och henke åkte på tjejdäng i bowling, jag är så jävla nöjd över mitt sweeta rekord jag satt! än så länge har ingen dragit över det!
nu står inte en ny telefon på inköpslistan längre, det gör däremot ett wiii!
i går vart det seg dag, eller jobbade en sväng först sen låg jag och va död i soffan med ylva, drog på lords of dogtown :)
veckorna går förbi i rapido fart fattar inte vart tiden tar vägen, gör du?

Kommentarer
Postat av: Helena

hej söt. vad sägs om ett glas vin efter att jag slutar jobba i resturangen på lördag kväll. kom dit så kan vi umgås. annars en fika till veckan låter perfekt. puss

Postat av: idahooo

hej! ja kommer hem typ runt den 30:de! ses da???????

2007-03-25 @ 09:47:28
Postat av: ida

tjena! du, ska du pa timbuk pa bygget pa fredag???????

2007-03-26 @ 10:51:43
Postat av: idaaaa

hallo vad goooooor du? aslangesen ja horde nat fran dej! jag e hemma pa fredag, har en grej till dej!!!!! Puss & kram!!

2007-03-28 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback