joråsåatt annars då?

ide, ja tack! sova bort några veckor, vakna och voila! eller?
mår skit...utan att jag riktigt vet varför.
Varje dag känns piss jobbig, och just nu finns det inget mer på hela jorden jag längtar mer till som asfalt så att jag kan damma av min älskade longboard!

idag har allt gott ont, blöta skor, regn och har bara träffat sura, stressade hetsiga människor..
och ja jag har fått gnällfebern (fast det är ju bra att jag insett det iallafall!)

jag lyssnar på timbuks nya skiva och ja fan livet känns mycket lättare med hans toner!

idaaa,naluu,elyyn


vet ni vad?
jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag ska kopa en massa saker till dig i bangkok. vi saknar dej jaaaaaattemycket!!! men snart kommer vi hem! a sen blir de festivalsommar togheter! PUSS ida och erik!

2007-03-13 @ 08:01:12
Postat av: Emelie

Hej Darling! vart håller du hus nu? vart de inge norge? saknar dig jätte mkt ska du veta! hoppas vi ses snart. jag längtar också asfalt:P puss

Postat av: cick

hej sotis vannen! har last igenom din blogg, allt ja har missat...oj det var mk=) sjalv sitter ja i lima, klockan ar 3 pa natten och kan inte sova...har gatt los i limas affarer idag och handlat upp lite stalar...sa nu har ja mk att bara pa! Vagarna leder bort mot inkaleden snart...stod att man skulle klara den bra om man trana minst 3 dagar i veckan..hmmmm...precis va ja gor=)
Kanns inge bra att allt e piss dar hemma! usch vill att du ska vara glad ju! saknar dig som en tok! kram i massa=)

2007-03-17 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback