oslo

usch är fortfarande sliten efter oslo trippen..har varit jobbiga dagar, med knappt nån sömn och en jäkla massa tågbyten. Intervjun gick galant och jobbet är väl mitt (så gott som) men det verkade inte va så toppen nice som jag trott...timlönen va toppen och ob tillägget också, men eftersom man jobbar som timvikarie så vet man inte hur mycket man får jobba, det kan va jätte mycket ena veckan och ingenting andra veckan, det känns inte så lovande. Sen var det 2 veckors utbildning på heltid utan LÖN..? det fattar jag verkligen inte! aja...antingen är det å ta tag å leta nytt jobb...eller varva ner och stanna i stan...?
jag vette fan just nu...
men det löser sej det gör det alltid!



147976-17


Har fått mail från min cicki idag :)
Just nu sitter hon i costa rica.
Shir vad jag saknar dej!

Kommentarer
Postat av: idaho

du, vad var de for jobb? ska du kopa hultan biljetter snart????

2007-03-01 @ 13:16:34
Postat av: cicki

saknar saknar dig med! gullegris!

2007-03-17 @ 08:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback