chasing cars

japp då va de slut på sparka grus veckorna, har tagit mig i den oexisterade kragen och kört igång å jobbat igen....
har tillbringat så sköna dagar i stockholm nu, jag gillar såna spontanresor...jag gillar att vara spontan. vad fan är planering...egentligen?
Thanx

min stora sorg just nu är att min slitna skate ligger i barcelona och gråter efter mej, och jag saknar! longboard e inte samma grej, ibland har man longboard dagar och ibland skateboard dagar...en sån dag är det idag, skate dag alltså

har just pillrat ihop en present till lill lisa som trott eller ej fyller myndig imorrn...lilla gumman. Så nu ska jag snart hoppa på tåget och dra in mot stan och träffa folk!

shit pompa en månad kvar till hultsfred! jiha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback