hula hula!




image117Jippeyey! nu har jag varit å kikat på ericas lägenhet som jag ska hyra över sommaren, känns förjävla bra, den va jätte mysig :) så blir jag granne med helena :) så jag flyttar in på söndag eller senast måndag!

Har gått en sväng på stan med helenis och druckit alldeles för hett takeaway kaffe, blåsor på tungan nu!
har också hunnit med en  hejdundrans roadtrip till torvalla idag med ylva, va på bonus och mio. Alltså skönaste sängarna dom hade på mio då. Mjukare än mjukast!

Hann träffa Johanna också, vi är riktigt laddade inför hulahula festen. Hittade bastkjolarna på första försöket, under en hylla på hobby boden med hawaii tema kunde det bli mer passande?
Så alla som vill passa in perfekt dra till hobby boden å kirra en bastkjol ;)
Snart är det hultsfred (gafflar väldigt mycket om det nu, men fan jag längtar svina mycket!) Hoppas verkligen på att matilda ska dit, saknar henne! Vi vet föresten inte riktigt hur vi ska ta oss ner eller upp för den delen heller...bil någon?

hej då!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Ems! Vad härligt att läsa att du mår bra och grattis till lägenheten! Ja tänkte ifall vi skulle samla ihop oss och träffas ngt när jag slutar skolan om ni är i ösund då. Det är helgen där juni precis börjar.. Massa kramar Susspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback