update

bloggar lite som tidsfördriv innan jag ska ringa å väcka johanabanana.
igår hade vi chill dag på söder, käka hur go vego mat som helst på ett ställe på hornsgatan..mumma!
träffa frittimon också, som har lämnat östersund för stockholm, svinkul å träffa henne! har gjort ett tappert försök att få tag på elnilos, men vart håller männskan huus??
 
solen har gått och gömt sig idag är lite gråmulet ute, hoppas på sol senare.
Nu ska ja pila bort till tunnelbanan å dra till martin å se om han  vaknat
pis


Kommentarer
Postat av: Sofy bofy

Hey hjärtat. Nu ska du få höra en rolig sak. Jag har kollat din blogg every now and then.. nalu.blogg.se, trodde ja. Fattade inte att du hade två u:n, så jag har alltid vart så irriterad över att du aldrig uppdaterat. men nu har jag hittat rätt. saknar dig som en tok, jag vill hem! massa pussar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback