cc weekend

shiit vad jag trivs här, jätte mycket till å med!nu har ja å manda fått massa nya tillskott i kåken. Gött! nu drar de igång!
jobbade frulle idag så ja slutade lagom tidigt så nu e man hemma igen:)ska göra ett ryck å köra igång en tvättmaskin, eftersom björn va så duktigt å rengjorde den igår thaanx!Har blivit helt kär i våran säng btw man vill fan inte kliva upp ur den på morgonen för den e så jäävla skön, nu har ja dock ockuperat (heter de så?) martinas säng orkade inte släpa ner datorn!
nu har vi fått schema å grejer de ser najs ut..ja!
Införskaffade mej ett par snowboard doser igår, recycle e nicenice!har kärat ner mig i dom rosa head skidorna åsså...aah och en rutig peak dress och säkert nå mer...moneyy!
ska även försöka hämta ut mitt liftkort imorrn och träningskortet förhoppningsvis :) ja e leediig imorrn!
sweet helg föresten den som va...galet på cc ännu en gång ! vi hade lite afterwork i fredas satt å drack lite vin å nån shot sen drog vi hem till oss åsså lagade jag pesto å couscous sallad :) så sinnes jävla gott!nåra glasvin till sen va man på kanelen å drog på cc samma femma på lördan dock krävdes det ett par timmars powernapande efter jobbet för att ens palla att kolla på vindunken..men sen så funkade de hur bra som helst..styrde även upp våran första efterfest :)
dax å dra igång en tvätt...

piis


rocky..me like
image113

Kommentarer
Postat av: maria

oh, jag längtar till nyår!

Postat av: Anonym

jobbar du föresten frukost med karin? Isåfall får du hälsa henne sjukt mycket från mig! =)

2007-11-28 @ 01:02:13
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: ida

åå vad kul.. =)

2007-11-28 @ 11:11:55
Postat av: elin

hello nalu! jag
läängtar som tusan till nyår, det kommer bli grymt! men vi måste kanske fixa biljetter, vilket ställe är det som gäller? Sen vet inte vi riktigt var vi ska bo heller, hur ser det ut hos dej? puss elin

2007-11-28 @ 23:27:33
URL: http://www.thedreamabout.blogg.se
Postat av: Ida

tja! fan nu får du ta å uppdatera snart igen! inatt ska vi sova första gången i våran lägenhet, den är så sjukt fin :) vi har gjort jättemysigt redan men på måndag ska vi åka på IKEA. jippie! längtar tills du kommer hit och hälsar på! då ska jag ta ledigt :) saknar dej! PUSS

2007-12-01 @ 00:33:19
URL: http://www.idahooo.blogg.se
Postat av: Martina

Åh jövlar vilken efterfest det blev.. hehe.....

2008-03-11 @ 22:50:26
URL: http://martinasoderbonan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback