god dammit

längtar upp till åre, ja faktist jätte mycket, jag längtar lika mycket som jag längtar efter snön, jag längtar nästan lika mycket som jag saknar ida, jag vill upp nu!
Det finns dagar som är till för att att inte göra ett skit, då man med all rätt kan sitta insjunken i soffan utan att känna panikångest, synd bara att jag inte kan sitta still...
Ja snön borde komma nu...helst igår, och ligga kvar läänge!
Jag längar till då backarna är täckta av gnistrande vitt mjuk vackert puder!give me!
image180

och jag vet jag har aldrig varit en trogen petter lyssnare...men nu har det vänt, shit sitter och lyssnar på hans nya och fy fan vad jag älskar....
lyyyyyyyyssnaaa!!

piiiiiis!

Kommentarer
Postat av: cilla

Faaaan va go du är!!! Så härlig bild!!! Här är snön så långt borta att det inte går att tänka annat än regn.. O givetvis massa sol =) Idag haglade det dock.. Satt o skratta lite elakt åt alla som var ute o fick de hårda kornen i huvudet.. Mohaha... Saknar dig vännen

2007-11-06 @ 15:02:39
Postat av: elin

man skulle nästan kunna säga att "vinden har vänt" då, hahaha shit vad jag tyckte att jag var rolig nu!

Postat av: Anonym

shit! va grejer man har=) men det e kul och flytta, idag har jag jagat säng på lite olika ställen=) puss o kram baby!

2007-11-06 @ 17:46:55
Postat av: Ida

søt du e!

2007-11-07 @ 11:26:32
Postat av: Helenis

saknar dig emma, önskar du vore här med mig..puss

2007-11-08 @ 17:26:45
URL: http://girlonthemove20.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback