Maskerad överskattat men underskattat på samma gång

okej, jag hatar att klä ut mig men finally gjorde jag slag i saken och drog på mig maskerad paltorna och kul var det.
Varför mjäka på lite halvdant när man kan fläka på så mycket det bara går, så de gjorde vi (det sista nämnda alltså)
Efter mycket vel och funderingar så kom iden till mig som skänkt från ovan (tack gud) för bra blev det!
Hookade upp med johan och kenneth som också hade fått till det jäkligt bra må ja säga (dock lite besviken på johan att han lämna velour dressen hemma), kenneths blonda hårsvall slog väl endå det mesta dock!
Så utvärderingen av denna kväll: sjukt jävla roligt, det bästa va att inte en jävel kände igen oss (vilket var väldigt roligt när man försökte prata med folk man känner, vissa ryggade mest tillbaka) haha..
shiit...mer maskerad...me liike!
så snodde nåra pics från flukta för att visa dessa underbara outfits...kika in på deras sida för det va inte bara vi som hade grymma outfits (okej vi hade dom grymmaste!)
image179image178

piiis fooks!


Kommentarer
Postat av: Mandy

hahahhhahaha shiiiiit vi e fan bäst gumms :D hade det vart tävling hade vi lätt vunnit med stooor marginal ;P PUSss pusss

Postat av: ida

HAHA! fy fan vad ni ær bra!!

2007-11-03 @ 16:23:25
Postat av: Ana banana

Men emma jag fattar inte vilka som var ni... du måste berätta!

2007-11-10 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback