norsktema

shit har haft en så grymt bra helg måste jag säga!till och med ledig i söndags så man kunde ligga bakfull hela dan om man så velat..de gjorde inte vi dock!
i fredas gjorde ja, tina å manda ett tappert försök med att basta och poola men vart invarderade av ett gäng hotellgäster så vi fick snällt flytta på oss...en öl hann vi iallafall få ioss..drog tillbaka hem till oss och umgicks sen hamnade vi på dalboms där de va folk så inåthelvete, sen åkte amanda hem...haha så ja å tina blev kvar och kikade in på cc en sväng, träffa ett gäng norskar så vipps så va ja i duved (tillägga att jag jobbade på lördan och trodde inte alls att ja skulle bli kvar där till halv 8 på morgonen)..men de blev ja så ja cabade hem å hann sova ganska precis en och en halv timme...jaa, bara jobba på och sen hem å sova en stund åsså drog de gång igen!
Norskarna va roliga så vi åkte dit i lördags också :)
även att ja cruschat ner mig i en norsk....japp ni hörde rätt...åååh
så ja ölmyshelg med norsk tema :) inte varje da!

jag å amanda har fixat till vårt rum idag, mysmys! å käkat fin middag, bakade äppelpaj till å me :)!nu är de inte många dar kvar tills de blir fullt hus!

yajaja!inte mer å säga..

piis åver and aut!


Kommentarer
Postat av: MANDY

söööötis ;D vill inte att dom andra ska flytta in! vi måste hem nu å bygga en vallgrav och en mur! skaffa basokas å vattenkanoner! ! ! ! HÖR DU MIG KVINNA! NUUUU

Postat av: idaho

har du inga bilder från helgen?????? jag e sjukt nyfiken :)

2007-11-21 @ 17:12:13
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback