packningshelvete

denna dag så här lång har jag tillbringat letandes i garderober, flyttlådor, hyllor efter allt som ska med upp...
jag är sjukt less på att packa nu...det är kanske det värsta jag vet eller rättare sagt det tråkigaste!Sen så blir jag bara förbannad för av någon konstig anledning så verkar mina saker ha fått små små fötter och srpungit iväg....vart det vet inte jag hoppas dom har det bra iallafall!
Nu får de va nog nu orkar ja inte mer...så jag kommer antagligen komma på tusen och en saker som jag glömt men det får va nu så länge tills nästa gång jag hälsar på mamma å pappa (när det nu blir med tanke på allt jobb...)
Snart kommer manda å elin å hämtar upp mej så ska vi åka upp till vårat nya hem..nu blir det inflytt på riktigt :)

den här bruden saknar jag sjukt mycket...
image176

piis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback