updates

vad har hänt sen sist..? pallrat mig upp till åre, jobbar på som fan!Har varit inne på dippan nu två dagar, ska bli så kul när wallmans kör igång!fått lön idag btw..så nu finns de cash på mobilen för alla som inte fått svar på sina sms så kanske de dimper ner ett svar idag...bättre sent än aldrig...riiight?
Vart en hyffsat kort dag idag, känns skönt å sluta lite tidigare för en gångs skull faktist, har dragit en sväng på byn och letat efter nått fint å slänga lite av lönen på, hittade dock bara svin dyra saker som ja vill ha som kräver typ nästan hela lönen så de får va ett tag iallafall.
Även snöstorm här idag...eller nästan iallafall, sviina kallt är det vikket som!
har inte så mycket mer å skriva...eller jo skulle ju åkt till stan idag..men vi stannade kvar istället!
Nu ska ja å manda handla mat å dricka en kall.


Nu har cissi flyttat till majämi..lycka till min fruuuffi!
image112

----------------------------------------------------
GRAAATTIS I EFTERSKOTT MEMELIE!!


piis over and aut

Kommentarer
Postat av: Emelie

TACK vännen! inte länge kvar nu tills jag kommer:D PUSS

Postat av: Idaho

hoppas vi hinner ses nåt nu nær ja kommer hem!!!!

2007-11-16 @ 16:53:50
Postat av: elin

hej tjejen! om du ska till lit nånting när ida kommer hem, kan inte du ta med min svarta acnekofta då? om du har den?hoppas allt är bra annars! puss

2007-11-19 @ 15:44:12
URL: http://www.thedreamabout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback