greetings from are

tok länge sen jag skrev något nu...känns som de va dax!Det sista jag tänkt på har varit å sätta sig vid en dator¨!
Det går jätte bra i åre, vi har jobbat varje dag nu sen vi åkte upp! Trivs kanonbra i huset också, kändes nästan lite motigt att åka tillbaka till stan i går! Men vi drar väl tillbaka så fort som möjligt nu!
Sebbe å jocke kom å hälsade på oss i söndags och drog hem i går, schysst med besök :).
nu blir det ganska lungt med jobb, hotellet hade inga bokningar denna vecka så nu blir det bara chill!Ganska skönt de med! Men shiit vad jag ser fram emot säsongen! Kommer bli en tokbra vinter!

---------------------

Ida jag saknar dej med! hoppas allt är bra!Har tänkt på er!
----------------------

nu ska jag få en gudiad tur i hammerdal..yey!

 it dont make any difference to me...

piis out! yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback